zondag 16 oktober 2011

16 oktober

Six Flags Great America

Tijd geleden sinds ik geschreven heb. Ik ga vaker schrijven vanaf nu, beloofd! Ik ben gisteren naar Six Flags Great America gegaan met mijn uitwisselingsorganisatie. Het was een ontzettend groot park en heb letterlijk uren in de rij gestaan maar het was het allemaal waard! (behalve Dark Night, letterlijk twee uur in de rij gestaan en het was een rit van 60 seconden, echt teleurstellend).
Ik ga een hoop foto's laten zien, klaar? Oke hier komen ze
Zoals je ziet is halloween een nogal groot evenement hier, het is niet alleen halloween op 31 oktober, het is de hele maand oktober halloween

Versiering, er waren echt overal grafstenen en skeletten en doodskoppen, van alles

Gemaakt vanaf de draaimolen (:

Dit is geen discotheek, dit was de wachtrij voor "the dark knight" en al deze mensen stonden VOOR ons toen ik deze foto nam. Twee uur gewacht in totaal, woohoo.

Vanaf de trein genomen, beetje doelloze foto

The American Eagle achtbaan, zo hoog, zo snel, zo hobbelig! Was het uur wachten waard!

De rij voor American Eagle

Attractie

Eekhoorn! Hij rende net weg, moet je zijn oog zien, vast vanwege halloween ofzo


Tot de zon onder ging...... en langer!

Zjweefmeulen

Achtbaan waar ik niet in ben geweest omdat de wachtrij letterlijk vijf uur duurde

Foto's werden moeilijk te maken later in de avond, deze regenboog ijs-sorbet-veeg moet  het park voorstellen

Mensen verkleed als zombies die zingen

Yeah

Juist ja...

Verder ben ik daarvoor nog op Gibraltar Rock geweest, dat is een grote berg waar je een geweldig uitzicht op hebt.








Mooi uitzicht (: 
Morgen vertel ik nog wat meer over mijn ervaringen hier in Amerika. De videos die ik gisteren niet heb kunnen uploaden kunnen nog steeds niet geladen worden. Nazisite.
Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten