zondag 2 oktober 2011

#4

High school


Hallo lezer! Ik hoop dat je van scrollen houdt (:
Dit is alweer mijn vierde week en ik moet zeggen dat de tijd snel gaat hier. En schoolbussen zijn niet leuk! Hier heb je een foto van een ingekorte schoolbus:
Ook wel de "Retard Rocket" genoemd
Normaal brengt mijn moeder ons naar school omdat ze daarna meteen doorrijdt naar haar werk, maar soms moeten we de schoolbus naar huis nemen en dat is echt verschrikkelijk! 
De inhoud van de bus:

  • 2% chauffeur
  • 90% koters van 12 jaar of jonger
  • 8% high-school leerlingen die op de achterste 2 banken mogen zitten
Neem een ipod mee, dat kan ik je aanbevelen, zet hem heel hard aan en zet hem niet af voordat je veilig uit de bus bent. Het is vast leuker op andere scholen, maar in Lodi is er niet veel aan.

Maar het leuke van de high school is de activiteiten die je doet na school, als de laatste les is afgelopen om 3:13 in de middag gaan de meeste leerlingen niet naar huis, ze blijven op school om te tennissen, voetballen, footballen, zwemmen, worstelen of hardlopen. En als je dat niet doet kun je met de schoolbus naar huis...
Sinds ik manager en hulptrainer ben van het meisjestennisteam ben ik op de tennisbaan van half vier tot half zes. Verderop heb je de footballtraining en daarachter de voetbaltraining en af en toe zie je gasten langslopen die aan het trainen zijn voor hardlopen.

(hier moet een video staan, blogger.com, je blijft me verbazen in je waardeloosheid, het is dat ik nog geen moeite heb gedaan om een betere blogsite te vinden maar dit geeft me toch wel wat motivatie omdat te gaan doen aankomende week. Als er een berichtje komt met dat de server de video niet toestaat heb ik toch zin om die server zo hard tegen zijn kont te trappen dat z'n neus bloedt. Dus server: als rook voor waardeloosheid stond, is server een illegaal geïmporteerde Chinese mega-rookbom.
Ik zal de video's zo snel mogelijk proberen te uploaden op een of andere manier).

Daarna rij ik naar huis met een van de tennismensen. 

Football

Elke vrijdagavond is er om zeven uur een footballwedstrijd tegen een team van een andere school! Tot nu toe heb ik er nog geen een gemist ook al is de wedstrijd saai, je hebt gewoon lol met de mensen die om je heen zitten, dat is waar het allemaal om gaat daar (:

Op het begin heb je het Amerikaanse volkslied, gespeeld door de schoolband

(hier moet OOK een video staan)

Warming up


(en hier moet NOG EEN VIDEO STAAN)

Omdat er een clown mijn beeld irriteerde ging ik iets dichterbij staan



Bijzonder, ik weet het. Maar wat pas echt bijzonder is, is als er een touchdown wordt gemaakt, ook al sta alsnog dik achter. Toevallig filmde ik een touchdown van ons :)

Zoals je ziet zijn we dik verslagen, maar we speelden uit en het was de homecoming-wedstrijd voor de andere school, ze zeiden van tevoren al dat we gingen verliezen..
41-24
En dan vliegt je weekend voorbij en dan is het homecoming-week! De week voor homecoming (de schooldans) en mensen vinden het leuk om zich te verkleden, zo heb ik mensen verkleed , en dan bedoel ik ook dat ze de hele dag zo op school hebben rondgelopen, naar school zien komen als krijtje, complete captain america outfit, scheetkussen (wtf), jongens verkleed als meisjes en meisjes verkleed als jongens, een lederhosen gemaakt van ductape, complete rodeo-outfit en een hamburgerhoed.
Het thema van de schooldans is jaren '80 (heb ik vast al eens gezegd) en daar ga ik het de volgende keer over hebben. Misschien morgen. Misschien volgende week.

O ja voor ik het vergeet, ik heb vandaag echte amish-mensen gezien! Ze reden langs in een koets met fluorescerend bord achterop getrokken door een paard, de man had een typische amish baard en een hoed en de vrouw was gekleed als zo'n ouderwetse boerin. Niet te geloven dat die mensen bestaan hier, mijn ervaring is al compleet als je het mij vraagt.

1 opmerking:

  1. Hey Timo!

    Gaaf om zo je belevenissen mee te kunnen lezen! erg grappig om de ook zo typisch Amerikaanse gewoontes en feesten nu van zoooo dichtbij mee te maken. Ik kijk al uit naar je blog over Halloween en straks ook de andere feestdagen.

    groetjes, Wen

    BeantwoordenVerwijderen